close

<<網際網路的盡頭>> 這是啥鬼東西?
自從我放在我MSN上 一堆人跟我說 網址貼錯了

我說各位老爺夫人阿!~ 眼睛睜大看清楚點
這可不是 404 NOT FOUND

The End of the Internet

Congratulations! This is the last page.

Thank you for visiting the End of the Internet. There are no more links.

You must now turn off your computer and go do something productive.

Go read a book, for pete's sake. 


話說小弟我 似乎很明顯的得了網路上癮症 只要能坐下來的地方 幾乎都在上網
即便只是suffer固定的幾個網站也可以讓我打發一整天的時間(潛水型)

要看書!?  那是老子我拉屎的時候才會有的閒情雅致(聽說是痔瘡的禍源=_=)

arrow
arrow
    全站熱搜

    g27866 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()